KULCSKOMPETENCIÁK, KÉSZSÉGFEJLESZTÉS
Miben segíthetünk?
Mental Power
Önismeret és wellbeing területek fejlesztése
EFFICIENCY POWER
Hatékonyságnövelő vezetőfejlesztés
INNOVATION POWER
Innovatív gondolkodás és agilitás fejlesztés
SOCIAL POWER
Kapcsolódás és kapcsolatok fejlesztése
HOGYAN ZAJLIK A KULCSKOMPETENCIÁK FEJLESZTÉSE?
A tréningek során egy adott tréningcsoport résztvevőit fejlesztjük célorientáltan, valamely kulcskompetenciához vagy témához kapcsolódóan.
Tréningjeink gyakorlat-orientáltak, tapasztalati tanuláson alapulnak.
A tréning akkor hatékony, ha a megszerzett ismereteket, a tanult eszközöket és a felismert megoldásokat a résztvevők alkalmazni tudják a gyakorlatban is. A kulcskompetencia tréningeinket ezért is ajánljuk csoportos coaching alkalmakkal kiegészíteni.


„Nincsenek doboz-megoldásaink a kulcskompetenciák fejlesztésére, ellenben szívesen dolgozunk az „itt és most”-ban, a résztvevők aktuális dilemmái és kihívásai megoldásának támogatásán, katalizálásán.
A tréningek során előkerülhetnek adott témához kapcsolódó modellek, elméleti anyagok, amennyiben ezek ismerete fontos bizonyos kompetenciákhoz. Azonban a hangsúly a gyakorláson van. Szeretjük az expedícióvezetés kifejezést használni a tréningszemléletünk érzékeltetésére. Míg az idegenvezető kötött útvonalon viszi el a csoportját A-ból B-be, az expedícióvezető nem riad vissza a váratlan helyzetektől és új tájak felfedezésétől, ahogy mi sem.”
GALLEN RITA
Business, life és angol nyelvi coach, tréner
KULCSKOMPETENCIÁK FEJLESZTÉSÉT TERVEZED?
Vegyél részt a csapatunk által kidolgozott egyénre szabott fejlődési folyamatban és sajátíts el új készségeket, jártasságokat és képességeket!

KULCSKOMPETENCIÁK ERŐSÍTÉSE
A fejlesztési folyamatban, a résztvevők önismerete és önreflexiós képessége mélyül, hiszen lehetőségük van visszajelzést kapni a többiektől arra vonatkozóan, hogy hogyan észlelték őket, hogyan hatottak rájuk, illetve coaching szemléletű trénerként mi is bátorítjuk a résztvevőket a befele figyelésre és a saját érzéseik felismerésére.
Mental
Power
Önismeret és wellbeing területek fejlesztése
- Önismeret, együttműködés, kommunikáció
- DISC/ PCM/ Enneagram alapú programok
- Érzelmi intelligencia
- Stresszkezelés
- Pozitív pszichológia a gyakorlatban
- Bizalom és önbizalom
- Munka-magánélet egyensúly
- Reziliencia
EFFICIENCY POWER
Hatékonyságnövelő vezetőfejlesztés
• Előadás TEDx-módra
• Prezentációs technikák
• Eredményes tárgyalások
• Ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés: nehéz helyzetek kezelése
• Meeting hatékonyság
• Personal branding–személyes énmárka
• Időgazdálkodás és személyes hatékonyság
• Figyelem management
• Befolyásolás és hatásgyakorlás
• Interjú technika
• Projekt menedzsment
INNOVATION POWER
Innovatív gondolkodás és agilitás fejlesztés
• Bevezetés az agilitásba
• Design thinking
• Megoldás-fokuszú gondolkodás
• Growth mindset
• Változásmenedzsment
• Kreativitás és szervezeti innováció
• Tudás managemenet
SOCIAL
POWER
Kapcsolódás és kapcsolatok fejlesztése
• Asszertivitás
• Konstruktív kommunikáció
• Konfliktuskezelés
• Generációk közötti együttműködés
• Visszajelző kultúra
Rólunk mondták
Gondolataink a blogon
A bizalom láthatatlan motorja a csapatod működésének – de észreveszed, ha elkezd akadozni?
A bizalom sokszor akkor tűnik fel, amikor már hiányzik.Pedig addig is mindenhol ott van: a döntéseink mögött, a beszélgetések szüneteiben, a kérdésekben, amiket fel merünk tenni – vagy sosem mondunk ki. Vezetőként nem elég, ha jelen vagy. A kérdés az, hogy a...
Adizes a gyakorlatban – mikor fejlődik a szervezet, és mikor játszik csak túlélőt?
Minden szervezet élő rendszerként viselkedik.Ahogy telik az idő, nemcsak fejlődik, hanem torzulhat is – és gyakran a látszólagos rend mögött már önvédelem, stagnálás vagy épp a lassú szétesés zajlik. Az Adizes életciklus-modell erre a kérdésre ad választ: mikor...
Amikor a bizalom megsérül – vajon lehet-e újraépíteni?
A bizalom az egyik legértékesebb, mégis legsebezhetőbb erőforrás egy szervezet életében. Idő és figyelem kell az építéséhez – a sérüléséhez azonban elég egyetlen rossz döntés, egy elmaradt reakció, vagy egy pillanat, amikor nem figyeltünk eléggé.Ilyenkor nem az a...
A belső vezető hangja: Hogyan hoz jobb döntéseket, aki képes figyelni magára?
Ma már nem elég csak gyorsan dönteni. Az igazán jó döntések azok, amelyek egyszerre időben születnek meg – és közben összhangban vannak azzal, aki vagy, amit képviselsz, és amit hosszú távon is vállalni tudsz. A fókusz, a tisztánlátás és az irány nem adatból születik...
Leadership Superpower
Régóta vallom, hogy a vezetés, vagyis magyarul 🙂 leadership nem más, mint másokkal való jó bánás. Na de hogyan is tehetjük ezt úgy, hogy ha magunkkal nem bánunk megfelelően? ...mert ami bent, az kint! A leadership hitelességen...
PCM® alapú vezetőfejlesztés
ONLINE: 2025. március 04., 06., 11., 13. (9:00–12:00) SZEMÉLYES: 2025. március 17-18. (9:00–16:30) Ismerős helyzet? Van, akit bármivel próbálsz motiválni, nem hat rá? Elbeszéltek egymás mellett a csapatban? Vezetőként gyakran nem érted, mi vált ki másokból ellenállást...
MIÉRT NEM ELÉG A JÓ TELJESÍTMÉNY, HA NINCS MÖGÖTTE FEJLŐDÉS?
Egy kolléga megbízhatóan teljesít. Jól végzi a munkáját, hozza az elvárt eredményeket. Nincs vele gond — és éppen ez az, ami miatt sokszor nem is figyelünk rá jobban. Mert ami működik, azon nem kell változtatni. Ugye? A probléma akkor kezdődik, amikor a jó...
A VEZETŐI JELENLÉT HATÁSA: MIÉRT SZÁMÍT, HOGYAN VAGY OTT?
Egy vezető egyszer így fogalmazott:„Többet vagyok a csapatommal naptár szerint, mint valaha – de mégis távolabb érzem magam tőlük.” Ez a mondat sok nagyvállalati vezetőnek ismerősen csenghet.Meetingek jönnek-mennek, folyamatos a kapcsolattartás.És mégis: valami...
DEVELOPMENT CENTER – AHOL A VEZETŐI POTENCIÁL VÉGRE LÁTHATÓVÁ VÁLIK
A vezetés nem pusztán pozíció, hanem működés. A legtöbb szervezet előbb-utóbb felteszi a kérdést: „Kit tudnánk kinevezni vezetőnek?”És ilyenkor előkerülnek a nevek – akik régen itt vannak, akik jól teljesítenek, akik „megérdemelnék”. De vajon tényleg ezek az emberek...
KÖTETLEN VS. SZERVEZETT CSAPATÉPÍTÉS – MI MIRE JÓ?
MIÉRT KELLENE EGYIKET A MÁSIK HELYETT VÁLASZTANI – HASZNÁLD MINDKETTŐT, TUDATOSAN! Sörözés után jobban megy a közös munka?Lehetséges.De vajon egy kávézóban vagy kocsmában ülve ugyanaz történik, mint egy célzott, facilitált csapatépítő programon? Spoiler: nem. És ez...
SZERVEZETFEJLESZTÉSBEN GONDOLKOZOL?
Olyan megoldást keresel, ami minimális rizikóval, rugalmasan a szervezet igényeihez és sajátosságaihoz igazodva segít fejlődni? Személyes, testre szabott figyelemet keresel dobozos megoldások helyett?
Vedd fel velünk a kapcsolatot!


ELÉRHETŐSÉGEK
Székhely: 1027 Budapest, Jurányi u. 10. 1/5
Számlázási cím: 1027 Budapest, Jurányi u. 10. 1/5
Központi telefonszám: +36-1-614-1184